waar kun je onbeperkt eten in brussel?

ik zou graag een paar leuke goedkope all you can eat restaurantjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
bamibal
11 jaar geleden
Moet het ook lekker zijn?

Antwoorden (3)

Als je van sushi houd, ga absoluut naar Kabuki, voor 18 euro kan je onbeperkt sushi eten op de kieken markt en de setting is ook heel leuk. Voor je neus rijd steeds een treintje langs en je kunt hier pakken wat je wilt.maar je kan ook andere dingen eten maar dat zie je op de link en alleis a volotens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn mannelijke naamgenoot kan je onbeperkt spareribs eten: Amadeo. Zie http://www.amadeo-brussels.com/nl/kaart.htm
Sint-Katelijnestraat 26 - 28 te Brussel, elke avond open.
Amadea
11 jaar geleden
Een goed restaurant waar je onbeperkt kunt eten is Buffet Restaurant "Le Eurovillage", Boulevard Charlemagne 80, 1000 Brussel [Stad].