Waar in Nederland vindt ik een kilo restaurant?

In Brazilië zijn kilo restaurants,je betaald 1 prijs per gewicht ongeacht wat je dan ook eet!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

In Nederland bestaan die volgens mij niet. Wel kan ik er een in Gent vinden: het vegetarische restaurant Lekker Gec van Robrecht Cardyn. Daar zijn vaste prijzen afgeschaft. Omdat het restaurant baalde van het vele eten dat in de vuilnisemmer verdween, betalen gasten er nu per gewicht. Je schept op waar je behoefte aan hebt, en zet het bord vervolgens op een weegschaal. Er is een vaste prijs per couvert, en komt een kiloprijs bovenop: € 1,49 per 100 gr.
Het restaurant had een tijd lang een Braziliaanse kok, zodoende is dat idee overgenomen.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In nederland is dit niet .
En ik denk dat dit komt omdat de prijzen van het eten te ver uit elkaar liggen hier in nederland .
Bijna iedereen wil dan het duurste eten .
En dan wordt het moeilijk om een goeie menukaart samen te stellen om iedereen tevreden te stellen en om klanten te trekken .
Maar hier in nederland is er wel zo iets wat er op lijkt bv bij de van der valkhotels en nog andere restaurants .
Daar kun je voor een hele schappelijke prijs en een bepaald aantal uren onbeperkt heel uitgebreid eten en drinken .