Welke restaurants in Nederland hebben hun calorien al bij de menukaart neergezet? ( uitgezonderd mc donalds , burger king)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

In Nederland hoeft dit (nog) niet, ik hoop dat het er ook niet komt in de VS is het verplicht laten we eerst afwachten wat het resultaat is. Of ze er daar werkelijke slanker van zijn geworden. Denk het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan geen voorbeelden noemen, maar ik weet wel dat het er weinig zijn. Dit omdat het mensen afschrikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop geen enkele, dit zou mijn eetlust nogal bederven!
Ik kom in ieder geval regelmatig in restaurants, maar heb het gelukkig nog nooit gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het nog nooit gezien..
En Mac Donalds en Burger King zijn geen restaurants dus....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens, gelukkig maar dat ze het niet laten zien. Anders hadden we nog meer graatmagere mensen.