Een aantal maanden geleden is de Big Tasty uit het assortiment van Mac Donalds verdwenen, waarom is dit gebeurd?

Had dit te maken met het feit de burger niet goed meer werd verkocht of had dit andere redenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twas de enige burger die niet droog was... :'-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik mis hem ook :(

Antwoorden (2)

Er wordt niet voor niets gezegd :" verandering van spijs, doet eten"
Met andere woorden, door het assortiment op z'n tijd te veranderen, blijven de mensen komen om de nieuwe dingen te proberen. En de big tasty is al eerder weggeweest, en weer teruggekomen. Dan hij zal vanzelf wel weer terugkomen. Heb geduld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Big Tasty was een tijdelijke variant, die rouleren, er komt af en toe iets anders.
Varianten die erg geslaagd zijn komen meestal na een tijdje weer terug, soms blijvend.