kan je hier in europa ergens walvis eten? of zijn er mensen die uitstekende adresjes in japan kennen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ga je toch niet doen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben ook neit bepaald een dierenvriend ofzo maar kom op zeg die beesten hebben het al moeilijk zat!

Antwoorden (3)

In Noorwegen. Daar kun je, zeker verder naar het noorden, zeker walvis eten. Hvalbiff heet het. (walvisbiefstuk).
Ik moet zeggen dat ik er zelf wel moeite mee heb om het te eten, we hebben het wel eens voorgezet gekregen. Zelf zou ik het nooit bestellen, eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje biefstukkig met een vleugje vis. Niet vies hoor, maar ik heb liever een lekker gewoon biefstukje, of een stuk zalm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Gewoon niet eten! Er worden al genoeg beesten gedood om de mens te voeden. Laat dit dier alsjeblieft weer in aantal toenemen door hier niet aan mee te doen!
In ijsland is walvis volop verkrijgbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja in noorwegen, ligt het ook gewoon in de supermarkt. Is ook relatief goedkoop in vergelijking met andere vis/vlees producten.
Vind het zelf bijzonder smakelijk, laatst een pondje meegenomen voor in de diepvries voor bij een leuke gelegenheid