Wanneer moet je een afspraak maken met een restaurant?

Moet je een restaurant bellen tijdens openingstijden (De tijden wanneer je kan eten) voor een afspraak? Of kan dat ook overdag? En als ze tot 11 uur open zijn, zou ik nu nog kunnen bellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Nee; ja en ja

Toegevoegd na 20 seconden:
Beetje flauw,,, 'k heb zelf een tijdje als (leerling)kok gewerkt.. We gingen pas om 17.00u ofzo open. Het bedienden personeel was er pas om 14.00u en soms zelfs later. Maar wij als koks waren er al rond 12.00u. Dus wanneer er dan gebeld word voor 'n afspraak namen wij de telefoon op.
En 's avond kan je idd ook gewoon bellen. 't Kan alleen zijn dat ze niet gelijk opnemen omdat ze druk bezig zijn. Maar reserveren kan altijd, het is geld verdienen voor hun dus ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik zou gewoon tijdens de openingstijden bellen, weet je zeker dat er iemand is.
En dat is ook hoe men het normaal doet;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang ze open zijn kun je bellen. Naast openingstijden zijn ze niet altijd aanwezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de meeste restaurants zijn ze vanaf een uur of 11 al aanwezig voor de voorbereidingen. Vanaf dat moment tot het moment dat ze gesloten zijn kun je bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super toevallig heb ik net nog een afspraak gemaakt..
Ze zijn er alleen maar blij mee...
Dus bellen zou ik zeggen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bolle jan Rotterdam..Maar ik zeg niet wanneer;-P
Bedoel je een tafeltje reserveren?
Dat doe je gewoon tijdens openingstijden.
(vaak te vinden op internet of op de website)
Tegenwoordig kun je ook bij veel restaurants online reserveren. Heel handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook genoeg restaurants waar je een voicemail of antwoord apparaat in kan spreken om te reserveren, waarna je later dus terug gebeld word om de reservatie te bevestigen.
Het is zelfs bij sommige restaurants ook mogelijk om via internet te reserveren!
Maar om op je vraag terug te komen.
Het verschilt per restaurant, ik zou zeggen, gewoon proberen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Kerstmis en Pasen.