Wie weet een leuk restaurant voor een teamuitje in de regio Utrecht?

We willen met een team (vanuit het werk) van 7 mannen uit eten gaan en ik mag het organiseren. Voorwaarde is dat het in vlakbij Utrecht is. Wie weet een leuk restaurant om te gaan eten? Het moet goed bereikbaar zijn met de auto (en parkeergelegenheid hebben), maar ook via het openbaar vervoer. En de menukaart moet niet al te vreemde dingen bevatten (of in ieder geval ook normale). Wie weet restaurantjes die hieraan voldoen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan de oude gracht zitten een paar goede en gezellige, weet alleen de namen niet, dan kun je op het st janskerkhof parkeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op de Oudegracht moet zijn is het Janskerkhof niet echt de meest logische plek om te parkeren. Er is maar weinig plek en de plekken die er zijn zijn veelal voor vergunninghouders. Bovendien is het parkeertarief 4.18 euro per uur!
Parkeergarage Springweg is dan een betere keuze.

Het beste antwoord

Restaurant vandaag in de foodcourt langs de A12 of A2. Het is een soort lopend buffet maar dan op een nieuwe manier. Life cooking, Een echt italiaan die pizza'tjes maakt maar ook een patissier [uit Frankrijk]. Voor ieder wat wils en vers en puur eten. En niet duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Restaurant vandaag bij de wall . Is een lopend buffet met van allerlei soort verschillende eten en toetjes . Je moet wel reserveren. Erg populair restaurant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet in Utrecht,maar in Hilversum.

Het steengrill-restaurant FLINT-STONE'S met als thema natuurlijk de .... (Yabba-Dabba-Doo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen al in Utrecht Centrum zijn zo'n 250 restaurants.

Aangezien smaken verschillen, kan men hier dus nog een poosje voort met het opnoemen van al die verschillende mogelijkheden.

Misschien is het handiger om zelf wat criteria in te vullen op IENS>
Recensies, top 10, plattegrond etc. en soort keuken van Amerikaans tot Ethiopisch.

http://www.iens.nl/restaurant/utrecht?a=*Utrecht+Centrum