Beluga

http://www.rest-beluga.com/

Toegevoegd na 2 minuten:
Beluga is een restaurant met twee Michelinsterren in Maastricht. De chef-kok van het restaurant is Hans van Wolde. Het restaurant is geopend in 1997.
12 jaar geleden
Er is een prima site waar je naar goede restaurants kan zoeken.
Is toch een kwestie van smaak, dus: Anders krijg je hier alleen maar een hele rits meningen en het inventariseren van meningen is niet toegestaan.

Restaurants in Maastricht - Weet waar je eet! - iens.nl

www.iens.nl/restaurant/maastricht

Het feit dat Beluga bovenaan staat wil nog niet zeggen dat dat precies is wat jij zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kom ik altijd graag: http://www.klaoske.nl/
Zeer sfeervol en een heerlijke kaart.
12 jaar geleden
Ga naar 't Orgelke, Tongersestraat 40, Maastricht.

Geen poeha of haute cuisine, in 't Orgelke wordt ongecompliceerd en erg goed gekookt. Hier serveren ze gewoon de echte stoofpotten op allerlei mogelijke manieren, met kip, lam, rund en zelfs vegetarisch. Ook de saté is hier een all time favourite en is te bestellen tot maar liefst 13 stokjes. De vlees- en viskaart is erg uitgebreid en kinderen zullen hier zeker niets tekort komen. Lekker en gezellig.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.orgelke.nl/main.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bourgondisch is een ruim begrip maar aangezien ik er met enige regelmaat kom en sterrenrestaurants niet dagelijks mijn voorkeur genieten (beetje overdreven;-) gaat mijn voorkeur uit naar Bokus en Sjiek. Laat je bij eetcafe Sjiek niet afschrikken door de drukte, het heeft zo zijn eigen Limburgse Bourgondische gastvrijheid, het gaat er af en aan, je zit bijna bij elkaar aan tafel/bar maar het eten is er echt geweldig. Bij Bokus zit je beter aan tafel, is een klein restaurantje, net als Sjiek ook weer zeer betaalbaar maar de service, gastvrijheid en het eten zijn helemaal top. Eet ze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echte Belgen zijn Bourgondisch.

Een goed Bourgondisch restaurant in maastricht is Witloof:
http://www.witloof.nl/

WITLOOF
Sint Bernardusstraat 12
NL-6211 HL Maastricht (Nederland)
Tel: +31 (0)43 3233538
Web: www.witloof.nl
E-mail: info@witloof.nl