wie kent er een all you can eat restaurant dat geen chinees of japanner is?

Toegevoegd na 30 minuten:
ik zoek er nog meer....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (9)

In Hilversum zit een Argentijns restaurant waar je onbeperkt spareribs kunt eten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige Tapas restaurants hebben dit concept
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn er meer maar het is zoeken want japanners komen wel het meest voor

zie deze in scheveningen: VLEES

ONBEPERKT Argentijns en Braziliaans hoogwaardig kwaliteitsvlees welke op traditionele wijze op de draaigrill wordt bereid, vooraf licht gegaard in heerlijke Zuid Amerikaanze marinades.

PRIJS € 22,50 per persoon.
12 jaar geleden
In Voorthuizen heb je de Voortse herberg waar je onbeperkt kunt eten en drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Valkenswaard heb je Mama di Kookt: onbeperkt Mediterrane gerechtjes eten voor een vast bedrag.
Zo ook Pinchos, ook in Valkenswaard, daar hebben alle gerechtjes een Zuid-Amerikaans tintje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij knooppunt Hoevelaken (Amersfoort) heb je restaurant Tirol waar je al voor 17,50 (90 min) en 20,- (120 min) onbeperkt kunt eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thijs&Aafke in Kleindijk.
de Schoapswass in Eext.
De Gulle Boergondiër in Drouwenermond.
Het Wapen van Oosterhesselen in Oosterhesselen.

Dit zijn 4 die ik persoonlijk ken en wel redelijk goed waren, of zelfs beter :)

Grz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste gerenomeerde chinese all in restaurants kosten je rond de 23 euro per persoon exclusief drank (er zijn natuurlijk uitzonderingen voor de mensen die al klaar staan om op dit bericht tegen in te gaan)
Er zijn veel andere restaurants waar je voor 23 euro een menu krijgt dat je dat je toch niet helemaal op kan krijgen.
Dus kan je financieel gezien beter daar voor kiezen.
All in is een marketing trucje en wie het wil, mag daar intrappen.
De restauranthouder is natuurlijk blij met deze mensen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Carnivore in Nairobi.
Wild uit de Afrikaanse savanne. (vreselijke tent).

Dichter bij huis Sus en Co in Rotterdam. Spareribs (brrrrrrrrrrr…) en andere gerechten. Aan de Oude Haven.

Toegevoegd na 9 minuten:
En in Ulan Bator ! Veel restaurants in Mongolië zijn " all you can eat" .