Waarom is de ene van de valk restaurant nog geen 3*** waart en de andere van de valk 4**** sterren waart in de zelfde provincie ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die sterren gaan over de hotelclassificatie, en niet over de kwaliteit van het restaurant. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat mij om de keuken

Het beste antwoord

Omdat het niet dezelfde restaurants zijn.

Het is wel dezelfde keten, maar bij de ene gaat het blijkbaar beter dan bij de andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat zal van de leiding afhangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt aan de waart die daar de scepter zwaait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterren zijn ook afhankelijk van de plaats van het hotel, mooi uitzicht of omgeving.
En van de kok, en de kamergrootte en meer dingen, die niet afhankelijk zijn van de naam van de keten
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat mij om de keuken
een ster bij een restaurant gaat maar tot 3 sterren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotel met drie sterren
Het verschil in een hotel met twee en drie sterren is flink wat groter. Het grootste verschil zit hem met name in het bieden van (extra) service. Wekservice en bagagetransport aanbieden zijn onder andere een service die bij driesterren aangeboden dienen te worden. Verder moet er een haarföhn en een babybed (op verzoek) verkrijgbaar zijn.

Hotel met vier sterren
De viersterren hotels gaan net weer een stap verder dan de driesterren hotels. Viersterren hotels dienen naast de basisnormen voor de driesterren hotels ook nog eens minimaal te beschikken over een kluis (op de kamer of elders in het hotel), minibar, roomservice ontbijt, internetverbinding en was- en strijkservice. Dit geeft wel aan dat er grote verschillen zitten tussen een drie en viersterren hotel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet over welke van der Valks het gaat, maar het heeft een aantal factoren.
- het personeel
- de kwaliteit van het eten
- het aanbod van het eten (welke keuze heb je)
- de sfeer
- de verzorging van het interieur
- de ligging
En ga zo maar door. Dezelfde provincie is slechts één overeenkomst, dit zijn zo zes verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De sterren op de deur van een van der Valk hotel geven niet het aantal sterren van het restaurant aan, maar het aantal sterren van de hotelclassificatie .

Dat zegt dus helmaal niets over de kwaliteit van het restaurant of het eten

Zie voor de normen waar een hotel aan moet voldoen wil het in aanmerking komen voor een bepaald aantal sterren de onderstaande link.

http://www.kenniscentrumhoreca.nl/Themas/Hotelclassificatie.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een ander gebouw, en ze maken niet heel de tijd hetzelfde. Het kan ook liggen aan het personeel ofzo dat in de ene plek beter is dan de andere plek..