goed restaurant in blankenberge -belgie ?

We gaan het weekend naar blankenberge in belgie, wie weet er een goed en lekker knus restaurantje,onze voorkeur gaat naar grieks,maar mag ook een goed biefstukje zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het beste restaurant van Blankenberge:

Philippe Nuyens
Jules de Troozlaan 78
8370 Blankenberge
België
T +32 50 413632
F +32 50 413632

Bekroond met een Michelinster.

Kost een paar centen, maar het levert je wel een fantastische avond.
12 jaar geleden
in sluis zit een heerlijk restaurant wel duur maar echt heerlijk met 2 michelin sterren
Bronnen: