Hoe heet het stoofvlees bij de Chinees?

Bij een Chinees/Indische rijsttafel krijg je weleens van dat pittige stoofvlees. Nu wil ik dat telefonisch bestellen (en ik heb geen zin in die hele rijsttafel), maar geen idee hoe het heet. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hond!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol!

Het beste antwoord

Hier bij de Chinees heet het Daging Roedjak (is overigens een Indonesisch gerecht).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo heet het bij ons ook!

Andere antwoorden (4)

daging radjak, of boemboe radjak of zoiets, hoop dat je hier verder mee komt
12 jaar geleden
Je kan altijd vragen bij de chinees waar je dat had gehaald wat het is en geef er een omschrijving bij het kan Roodgekookt rundvlees zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Babi pangpang