Waar kan ik eten in de buurt van de ArenA?

Morgen naar de Toppers en we willen vooraf nog wat eten. We zijn niet bekend in Amsteram. Waar kunnen we op loopafstand van de ArenA met 7 man eten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Aan de andere kant van de metro (bij de Arena) heb je winkelcentrum De Poort. Je kan daar bij Mc Donalds of Kentucky Fried Chicken eten. Aan de andere kant van de Arena heb je een grote woonboulevard. Leef je uit zou ik zeggen.

Geniet ervan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

er is een restaurant precies ernaast je ziet wel vanzelf :D
Volgens mij La place en ook een febo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijkheden genoeg.Kijk hier maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt eetcafé 'Arena boulevard' waar je meestal lopend buffet hebt. Op het station zit een Burger King en naast de Kiosk vindt je een Doner Kebab zaak. Verder kun je op de boulevard nog wel wat restaurantjes vinden. Je kunt ook de Amsterdamse Poort in gaan, maar dat is wel een eindje lopen.

Veel plezier bij de Toppers in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
overal rond de arena staan eettentjes met hamburgers etc.. als je echt wat wilt eten in de buurt zou ik iets eerder weg gaan en in amsterdam amstel wat eten.. dit is met de metro 4 haltes (10 min)

wees op tijd..

het is om 6 uur al hartstikke druk..

Heel veel plezier, het is een mooie show
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets verder weg, maar ook makkelijk te belopen is de IKEA.
Daar kan je ook betaalbaar wat lekkere dingen happen.