Heeft er iemand WEL goede ervaringen met vakantieveilingen.nl

Wij hebben nu twee keer gegeten bij een restaurant via vakantieveilingen.nl, beide keren was een ramp. We werden behandeld als uitschot en kregen oud/smerig eten. We zijn geweest bij Plancius (Amsterdam) en de Veenen (Amstelveen).
Is er iemand die wel goede ervaringen heeft en waar ben je dan wezen eten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ik heb sushi gegeten in Tilburg, en daar was ik erg tevreden over. Ik kende het restaurant ook al van te voren.
Misschien is het een ideetje om het betreffende restaurant eerst te checken op een recensie-site? Zoals www.iens.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Qua eten heb ik het niet geprobeerd, maar ik ben gisteren met een kappersbon voor 12 euro op stap geweest. Gewoon in mijn eigen woonplaats. En het is prima geknipt. Bon was keurig opgestuurd. Verder had ik ook "gewonnen" met een haarverwijder behandeling, maar blijkt dat je dus eigenlijk 8 x moet gaan voordat het echt weg is. Daar kwam ik later pas achter, maar ik had gewoon eerst goed de voorwaarden moeten lezen. Dus tot nu toe wel tevreden met de 2 biedingen die ik gewonnen heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 2x sauna gedaan. Beide keren netjes behandeld.
In juni staan het cruise hotel in R'dam en powerkiten op t menu. Contacten die ik met gen heb gehad verliepen ook heel zorgvuldig.
Balen dat jij zon pech had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oom en tante zijn een week in een huisje verbleven via deze site, voor 10 euro. Helemaal geen problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan al die reacties te lezen heb je gewoon heel erg pech gehad, maar ik zou voortaan toch maar even checken waar je heen gaat van te voren,

Zelf geen ervaring mee gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zojuist iemand gesproken die via deze site een paar dagen naar de Waddeneilanden is geweest voor 55 euro voor 2 personen en zij had het fantastisch gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens een Hotelbon 'gewonnen' en deze was snel bij me thuis bezorgd.
Wat wel jammer is, is dat Vakantieveilingen mijn gegevens ook hebben doorgegeven aan Hotelbon, en nu ik mijn bon (na een half jaar) nog niet heb 'verzilverd' werd ik laatst gebeld door een 'iemand' van Hotelbon, om er druk achter te zetten dat ik iets kon/moest reserveren. Jammer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn voor een spotprijs naar de musical "We'll Rock You"geweest. Verkregen op Vakantieveilingen.nl. Het was groots! 1e rang. En dat was dan ook écht 1e rang! Een fenomenale avond gehad. Ik kon absoluut geen verschil merken in behandeling. Maar de grootste reden hiervoor zal waarschijnlijk het feit zijn dat - gezien het onaflatende aantal veilingen voor "We'll Rock You" - de zaal waarschijnlijk voor 80 tot 90 procent bestond uit veilingwinnaars....
Met Pinksteren gaan we voor weinig brunchen bij Fletcher in Thorn (de koningin was ons effetjes voor, maar dat mag de pret niet drukken!).
Het enige jammere van Vakantieveilingen is voor ons dat er zo verrekkes weinig in de aanbieding is, wat vanuit Noord Limburg een beetje te bereiken is. Het is bijna allemaal West Nederland wat de klok slaat