bijzondere restaurants in noord Limburg?

Op zoek naar leuke restaurant die net even anders zijn als anders, waar je leuk en lekker kan eten met een groepje vrienden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Veerhuys tante Jet ligt op een van de mooiste plekjes aan de Maas. Het restaurant is genoemd naar het meisje Jet dat vanaf haar 16-jarige leeftijd tot haar tachtigste de scepter zwaaide in het huiskamercafeetje aan de Maas. Tot in de verre omtrek is haar naam een begrip.

Het veerhuys heeft een gezellig café met riant terras aan de Maas en een restaurant waar streekgerechten worden geserveerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die ken ik inderdaad. Woon er al jaren in de omgeving maar moet bekennen dat ik er nog nooit gegeten heb.