Maandag as zitten we met z'n tweeën in Carré. Wat is een leuke tent om daarna nog een borreltje te doen, leuk na kletsen, beetje muziek, mag hip zijn.

is wel gelijk een eerste date dus geen schreeuw tent.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind het wel leuk juist Carré, keerwat anders. Daarna zou ik na Palladium op Leidseplein gaan, lekker hip, goed muziekje, drankje erbij en prima om te kletsen. Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Toen wij naar Carré gingen, hebben we heerlijk gegeten en geborreld bij de Waag. Heel gezellig en goed.

http://www.indewaag.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Café De Jaren.
Café Hesp.
Ixou Hesp kiezen. Mooi uitzicht over de Amstel.