Wat kost een groenteburger bij mcDonalds?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Verkopen ze dat bij McDonalds dan? Nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kimath: in theorie wel, maar heel veel van de franchisenemers kiezen ervoor hem niet te voeren. Er schijnt te weinig naar gevraagd te worden. En dat is weer geen wonder, het ding is niet te vreten. Ik heb hem (toen hij nog algemener verkrijgbaar was) een paar keer gegeten als mijn gezelschap graag naar de Mac wilde, maar iedere vegaburger-achtige bij de supermarkt smaakt beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan blijft er weinig keus over voor de vegetarier...
Moet eerlijk zeggen dat ik het vroeger vaak at en em erg lekker vond(terwijl ik vegaburgers van de super net karton vind)... maar das persoonlijke mening natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh ik dacht dan McDonalds deze niet meer in het assortiment had in Nederland, 10 jaar geleden hadden ze deze en die was best lekker.
Jammer van het papieren broodje dat erbij hoorde..

Het beste antwoord

ongeveer 3.50
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga kijken op de prijslijst van de macdonalds :P