Bij grote gezelschappen ontstaat er meestal al snel een boel herrie, waardoor je met moeite nog net met je directe buren aan tafel een gesprekje kunt hebben, terwijl je de rest van de gesprekken totaal niet kan volgen. Dit terwijl het juist gezellig is, om ook met wat anderen te kunnen bijkletsen.

Oplossing kan zijn door de groep na elke gang van plaats te laten wisselen. Dit komt het leggen van contacten flink ten goede.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat is een leuk idee :D

Andere antwoorden (7)

Huur een goochelaar in. Hebben wij pas ook gedaan en is heel erg leuk. Ook een violist of een andere kunstenaar op cultureel gebied kan de boel erg leuk opvrolijken.
Verder voegt het heel veel toe als er over het voorgeschotelde eten een verhaaltje verteld wordt. Wat eten we precies, wat is de geschiedenis, wat is het verschil tussen rozijnen en krenten, wat is de herkomst van het vlees en de groenten, wat is er zo bijzonder aan dit eten etc. etc. Laat de kok het verhaal doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boek een bourgondische thema-avond met een troubadour.
Bijvoorbeeld: www.restaurantdetroubadour.nl
Of kijk eens bij bedrijfsuitjes,daar staan bijvoorbeeld diner-dansants,theater+uit eten etc.
www.wegnahetwerk.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zelf altijd met een gezelschap leuk als er wat beweging in zit: wokken. Anders zit je soms de hele avond tussen dezelfde buren geklemd, en al die andere leuke mensen zie en spreek je niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont,maar in Blerick heb je een leuk restaurant...het oude Grillz.Nu is het omgebouwd tot discotheek uit de jaren 70.
Voorheen was het een westernthema,erg leuk.Je moet er zelf je vlees bbq'en.Je betaald 1 prijs,en je kan eten en drinken zoveel en wat je wil.

Vrijdag: 19.00 tot 23.30 uur
Zaterdag:19.00 tot 23.30 uur
Zondag:16.00 tot 22.00

Maandag t/m Donderdag:Alleen voor groepen vanaf 35 personen.
Sittard vanaf 20 personen.

PRIJZEN

Volwassenen 4,5 uur € 34,50 p.p.
Kinderen t/m 11 jaar 4,5 uur € 17,25 p.k.

Alleen op zondag:
Volwassenen 2,5 uur € 24,50 p.p.
Kinderen t/m 11 jaar 2,5 uur €7,50 p.k.

ARRANGEMENTEN

Vrijdag en zaterdag 4,5 uur van 19.00 uur tot 23.30 uur

Zondag 4,5 uur en 2,5 uur (u kunt zelf uw begin en eindtijd bepalen) tussen 16.00 en 22.00 uur

Kijk voor speciale arrangementen, uitbreiding en mogelijkheden verder bij Specials.

CONTACT

Reserveringsnummer
0900-RODEOFEEST

Hoe maak ik een reservering bij Grillz?
Bel tussen 10.00 en 20.00 uur ons boekingskantoor.

Houd keuze van vestiging, aantal personen en datum van het arrangement bij de hand.

Wij checken de beschikbaarheid van plaatsen en kunnen u meteen zeggen of er nog plaats is.

Bij boekingen werken wij met een reserveringsfactuur. Deze wordt op het moment van boeken aangemaakt en naar u toegestuurd.
Het geboekte aantal personen is definitief.

Wel kunt u tot 14 dagen voor uw arrangement, max. 10% naar boven (mits er plaats genoeg is) of naar onder, afwijken van het geboekte aantal.

De boekingsfactuur dient per bank voldaan te worden binnen de gestelde termijn.

Vraag nu ook naar onze DINERCHEQUE

veel je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zelf de gastheer/vrouw bent en je genodigden elkaar niet kennen, is het leuk om even het woord te nemen en over iedereen iets korts te vertellen. Geheid dat mensen aanknopingspunten zien en makkelijker met elkaar in gesprek raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn ook bbq restaurants, dat is ook gezellig en dan kun je, net als eerder aangegeven bij wokken, wat makkelijker van plaats wisselen zodat je andere gesprekspartners krijgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op iens.nl kan je bij 'uitgebreid zoeken' zoeken op 'sfeerkenmerken' en als je dan op 'entertainment' klikt (in combinatie met de stad waar je uit eten wil), dan krijg je alle restaurants die iets aan entertainment doen tijdens het dineren.