Kun je soepgroente ook gebruiken door de maccaroni ?

Toegevoegd na 20 uur:
Maar moet ik de soepgroente voor de maccaroni, nu al uitleggen uit de diepvries of pas straks ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
9.7K

Antwoorden (13)

Jazeker dat kan heel lekker zijn. Eigenlijk kun je er alles door heen doen wat je lekker vindt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ja hoor, dat kan prima.
Deed ik vroeger (20jr geleden) toen er nog geen voorgesneden roerbakgroenten bestond.

Toegevoegd na 23 uur:
Gewoon rechtstreeks uit de diepvries in de pan en lekker roerbakken (nadat je eerst het vlees hebt gebakken - als je dat gebruikt)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Alle soorten groente kun je door de macaroni mixen,dus ook soep of roerbakgroenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat noem ik boeren macaroni.

Soepgroente, gehakt, ui en knoflook.
Nog wat kaas erover strooien, heerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan je dat.Maar ik zou de selderij eraf laten, prei en wortelen , in fijne ringetjes gesneden.Je kan het eten met soja saus en zalm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou niet weten waarom niet ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt wel, zo maak ik hier ook wel eens macaroni, gehakt rullen, soepgroenten erdoor bakken en serveren met een fles maggi, zo eten ze het hier het liefste de macaroni.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja heerlijk!
Gehakt rullen soepgroente erbij zakje macaroni mix 2 kleine potjes tomatensaus...beetje kaas erover en smullen maar!!

Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, en dan enkel nog een bouillonblokje erbij met een glas tomatensap en wat peper- klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, groente is groente.
De soepgroente is vaak kleiner gesneden, dus als je eens een 'fijne' maaltijd wilt, dan is dat een optie. Heb van de week dit ook gebruikt omdat mijn verstandskiezen waren getrokken. Ook het vlees heel fijn gesneden.

Maar grove groenten is ook wel eens lekker om de individuele smaken te kunnen proeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, lekker ouderwets.

Blokjes ham gemarineerd in ketjap aanbakken, soepgroenten erbij bakken, pak gezeefde tomaten erbij en je hebt een heerlijke saus voor over de maccaroni.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ntuurlijk het principe blijft hetzelfde ik doe het ook zo maar niet altijd soms pak ik oosterse roerbak groenten maar de smaak blijft hetzelfde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snij of alles zelf of ik pak soepgroenten omdat dat goedkoper is, paprikaatje en ui erbij door klaar. O ja en bevroren in de pan als het uit de diepvries komt, anders wordt het pap.