Waar vind ik delfia in de winkel? Welke afdeling zeg maar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je even aangeven wat het is? Ik ken het niet, maar je vraag staat bij recepten, dus is het een ingrediënt of merk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie het al: http://www.goeievraag.nl/vraag/delfia-arretje-cake.84165
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd Wajang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat is te koop in elke supermarkt denk ik.

Het beste antwoord

Ik denk dat het te koop is in de reform winkel en niet in de gewone supermarkt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het slecht te krijgen is bak je die arretjes cake toch zonder delfia.

http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/taart_en_gebak/arretjes-cake-341.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Delfia, werd bereid uit "coprah", het witte vruchtvlees van cocosnoten, en zal niet zo gemakkelijk meer te verkrijgen zijn.Het is/was een produkt van de Calve fabrieken. Er is zeker in toko's nog wel cocosolie te verkrijgen wat in principe hetzelfde zou moeten zijn.