Dit leek mij een goede vraag voor het hoofdkantoor.
Heb ze gesproken en je mag ze schrijven.

Albert Heijn
assortiments afdeling
Ankersmidplein 1/3
1506 CK Zaandam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verkopen ze hem in sommige filialen *nooit* of heb je er maar 1x voor gekeken? Als ze hem nooit verkopen, denk ik dat het filiaal kleiner is en dat ze daarom een keuze moeten maken welke producten wel en niet te verkopen. Jouw favoriEte pizza is niet de best verkochte...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Albert Heijn maakt gebruik van verschillende formules, zo zijn er de AH Wijkwinkels, de AH to go-winkels en de AH XL-winkels.

Wijkwinkels zijn onderverdeeld in grootte waarbij "1" een kleine supermarkt is en "5" een grote.

Je kunt je voorstellen dat een kleinere vestiging minder producten in het assortiment kan hebben en dus keuzes moet maken. Jouw favoriete pizza is dan kennelijk soms de klos en komt er niet in.

Daarnaast heeft AH ook nog ruim 200 franchisewinkels. De franchisehouder kan tot op zekere hoogte bepalen welke producten hij wil verkopen en welke niet. Zou best eens kunnen dat er uienhaters onder de franchisehouders zitten.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of eenheidshaters.
Omdat een pizza met champions veel lekkerder is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AH is gewoon vervelend en verkoopt heel veel huismerk terwijl ze zich profileren als A klasse supermarkt, maar de keuze in A producten is minimaal ze hebben (bij mijn AH) niet eens Croky paprika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mag zeker niet vragen waarom onze supermarkten geen goed eten verkopen? Het adagium is meer: Rommel, rommel en meer rommel.

In antwoord op de vraag geloof ik dat deze pizza kantelt op de rand van verkoopnormen binnen de AH. Daarom is hij niet in alle AHs te koop en zelfs bij de gewone AH's mogen de plaatselijke managers het dan zelf beslissen. Op basis van de reclamespotjes kun je je vast iets voorstellen bij de gedachtenprocessen van de managers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwege de vraag naar het product.