hoe ken ik aanbakken van koffiekoeken voorkomen

beste, wij kopen geregeld diegevroren
koffiekoeken bij aveve, maar telkens
is de onderkant iets zwart gebakken,
we werken met een eenvoudige gasoven
en we leggen bakpapier op een bakplaat, weten jullie soms wat er telkens verkeerd loopt???

Alvast bedankt, vincent

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Antwoorden (4)

Temperatuur lager zetten, dan verbranden ze ook niet aan de onderkant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet onder de bakplaat in de oven een bakje water om aanbranden te voorkomen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je bakplaat in de bovenste stand.
En je kunt de koeken een poosje van te voren uit de diepvries halen.
Dan hebben ze minder baktijd nodig,en zullen ze minder snel verbranden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem bakpapier