Gewoon experimenteren met kruiden die je zelf lekker vind. Zelf neem ik vaak patat met zout en vers gemalen peper.
Probeer ook eens kipkruiden!
Tevens hebben wij hier in ons dorp een patatzaak waar je een "patatje gekruid" kunr bestellen. Heerlijke groene kruiden die ook lekker smaken over opgebakken aardappeltjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Koop een potje of zak jozo bij de plaatselijke supermarkt en strooi deze over de patat!

heerlijk! ===> :=)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zaai wat zout in je tuin en proef wat er uit gaat groeien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Patat-frites kruiden kunnen in plaats van zout over patat-frites gestrooid worden. Het is een kruidig mengsel dat samengesteld is uit onder andere paprikapoeder, witte en zwarte peper, peterselie, kerrie, ui, zout en andere smaakmakers.
Over gebakken patat-frites strooien in plaats van zout.
Patat-frites kruiden combineren goed met peterselie en selderieblad.
Silvo patat-frites kruiden zijn verkrijgbaar in: Glazen potjes à 60 gram. Spicebox à 30 gram
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik eet m'n frietjes altijd met kruidenzout van demeter (natuurvoudingszaak) is wel niet zelf gemaakt, maar veeeeeeeeel lekkerder dan patatkruiden, moet je echt eens proberen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer van alles en kijk welke kruidencombi jij het lekkerst vindt.