Heb frituurvet op de koer laten lopen,hoe kan ik dit wegkrijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Antwoorden (1)

Laten stollen en eraf schrapen met plamuurmes en keukenpapier in een vuilniszak weggooien als restafval. Daarna met zeep de plek boenen en vervolgens heel goed schoonspuiten, is misschien nog glad, voorzichtig. Zand strooien op die plek achteraf is geen gek idee, wel een goede mat neerleggen bij de deur.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als de tegels/klinkers aan de onder- en bovenkant hetzelfde zijn, kun je ze omdraaien, zodat de onderkant boven ligt, na het schoonmaken.Ook na het schoonmaken blijf je vaak een donkere vlek zien.