ik wil graag alles van jamie oliver en gorden ramsay kijken op Channel 4 maar hoe kan ik dat krijgen,via hun site is het niet mogelijk.

Toegevoegd na 8 minuten:
ik stel mijn vraag mischien verkeerd.
ik heb het namelijk over zijn tv programma's
jamie does
Jamie at home etc
heel zijn site heb ik al bekeken en die filmpjes ken ik al
alleen de serie's compleet op tv wil ik ook volgen.

vriendelijke groet john

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies wat je bedoelt, want ze koken voornamelijk met verse ingredienten die je overal kunt krijgen, maar in het tuincentrum (Intratuin) op de keukenafdeling zie ik ook altijd heel veel dingetjes (gereedschapjes en dingen als kruiden enzo) van Jamie Oliver liggen. Wellicht zou je daar eens moeten neuzen ?

Toegevoegd na 3 uur:
Sorry ik had gelezen dat je alles wilde KOKEN. Beetje scheel geloof ik......