Wat is een alternatief voor het opwarmen van een kant-en-klare oven lasagne?

Ik heb een kant-en-klare lasagne liggen en die moet deze week op, maar nu blijkt de oven kapot te zijn. Er staat op de verpakking dat hij niet geschikt is om in de magnetron warm te maken. Heeft iemand een goed alternatief zodat ik hem alsnog kan opeten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
6.5K
paulus811
6 jaar geleden
Opwarmen bij een goede buur?

Het beste antwoord

Haal hem uit de aluminium verpakking. Doe hem op een bord of schaal en dan alsnog in de magnetron.

Toegevoegd na 45 seconden:
De reden dat erop staat "niet geschikt voor de magnetron" Heeft met de verpakking te maken.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Werkt prima!

Andere antwoorden (1)

Ik warm het op "au bain marie".
Een grote pan met een laag(je) water, en de lasagne met bakje en al er in.