Hoe en hoelang kan je pannenkoeken bewaren die whey eiwit poeder bevatten?

Heb hele bus whey poeder die niet lekker is, misschien in pannenkoeken wel voor na het trainen. Hoelang kan je de (gebakken) pannenkoeken bewaren? En in de vriezer of koelkast?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
3.9K
Ritsuka
6 jaar geleden
Paar dagen in koelkast
Utrecht
6 jaar geleden
en een paar weken in de diepvries. Wel goed verpakken zodat ze niet uitdrogen.

Antwoorden (1)

Als je geen eieren toevoegt maar wel melk in de;
Koelkast 5 dagen
Vriezer (-18) 3 maanden