Bestaat Bananenvla noch?

Ik zie het nergens meer in de supermarkt

Zal het uit de handel genomen zijn door te weinig animo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
2.1K

Het beste antwoord

Dat klopt!
Ik zie het ook nergens meer!

Maar neem blanke vla en slagroom en verse bananen en je maakt het zelf!

LEKKER!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
i will try plus 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou nou ieder pondje ga door het mondje snoes:) let wel op je lijn meid!

Andere antwoorden (7)

naar ik weet is het uit de mode geraakt omdat het niet lekker was : net als met nep-knoflook ( poeder ) zat er in bananen vla ook vaak banananen poeder in de vla

en die is toch echt niet zo lekker als verse banaan ( waar ik een moord voor doe ( als die rijp is )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor.
Bananenvla is een zuiveltoetje dat in Nederland commercieel verkrijgbaar is. Door vla aan te vullen met een bananenextract krijgt de vla de geur van de vrucht en daarmee smaakt de vla ook naar banaan, zonder dat de vrucht aanwezig is in de vla. Naast gewone bananenvla is er ook bolino-vla met bananensmaak, deze bevat kleine ronde chocoladebolletjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar is het nog te koop. Dat is de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hoor bij de Nettorama wel !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, als jij het zegt.
Nou je t zegt! Maar caramel vla zie ik ook amper in t koelgedeelte. Jammer,ach alles went ook n leven zonder bananenvla:))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
caramelvla is overal te krijgen:))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja caramel is bij ons ook overal te koop.
Maar de hopjesvla niet zoveel meer, en die vind ik nou net zo heel erg lekker :-(
Heb het ook al lang niet meer gezien, maar na een beetje googelen, kwam ik er achter dat de Albert Heyn het nog in zijn assortiment moet hebben.
Mochten ze het niet meer hebben, neem je gewone vla en gooi je er een banaan in..... :))))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog niet zo lang gelden gegeten in de ulra luchtige vorm maar wel in bananen smaak ook bananemelk (vruchtemelk met bananen smaak bij appie en hein
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, laatst nog bij de C1000 gezien. Ik dacht van Mona. Brrr.....bananenvla....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De C1000 heeft nog steeds Bibaboerderij Vla met bananen smaak in het assortiment. We kopen het altijd voor mijn dochtertje maar zelf vind ik het ook niet goor.