hetzelfde als witte alleen doe je er gesmolten chocolade doorheen tijdens het kloppen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees je er wel van bewust dat die dan veel meer opstijft dan gewone slagroom, je krijgt dus bijna een soort Bros als je het in de koelkast zet:)
Snuffel
13 jaar geleden
Maar hoe maak je bruine slagroom die hetzelfde smaakt als witte? Misschien kleurstof erdoor zat ik te denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Word het dan juist geen slappe boel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hij wordt iets vaster als gewone slagroom maar hij smaakt heerlijk
maak hem zelf ook wel eens
en de smaak is natuurlijk wel anders dan witte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke ik ga het proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je het met cacao doet? Dan verandert de structuur minder lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan ook maar dan krijg je van die korreltjes in je slagroom
dat smaakt wel maar het is net of er zand inzit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Korreltjes in je slagroom met cacao?? Dat is me nog nooit overkomen. Okee, je moet het wel even laten staan voor je gaat kloppen en niet achteraf erdoor gooien nee....nog effe aanvullen dus.

Andere antwoorden (3)

je moet slagroom pakken en daar bruine kleurstof bij doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewone slagroom met een beetje donkerbruine suiker of een koffie extract.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door aan de slagroom ongeveer een eetlepel cacaopoeder toe te voegen (naast de gebruikelijke suiker). Als je geen cacaopoeder hebt, kan het ook met Nesquick of andere instant chocolademelkpoeder ; dan kun je de suiker weglaten, en moet je er iets meer van gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet de cacao toevoegen VOOR het kloppen ; na het kloppen lost die niet meer goed op natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook maar eens proberen dan!