Wat kan ik het beste bij een koude aardappel-preisoep serveren?

Ik geef toe, niet de meest intellectuele vraag, maar ik wil mijn diner vanavond graag compleet maken :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Serveer er toastjes met gerookte zalm bij, en toastjes met boursin besmeerd bij.
Mosseltjes ingerold in een stukje spek, en dan even gegrilld zijn ook zeer smakelijk bij deze soep
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

warm brood
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat een kaasbroodje daar heerlijk bij zal smaken!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je daar ook een recept bij hebt is dat een plusje waard (geef ik alvast) ;o)
Rieneke1
14 jaar geleden
dank som!
mijn recept is een wandeling naar de turk op de hoek, die heeft heerlijke kaasbroodjes ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, een snel recept. Maar daar heb ik niets aan. Ik heb net aangebeld, maar de Turk op onze hoek snapt er niets van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan een gewone kaastosti ook? Smaakt vast ook heel lekker bij de soep.
Rieneke1
14 jaar geleden
lijkt me ook heel lekker ineke!
Vers gepelde garnalen en wat peterselie als garniersel.