Inderdaad, dat gaat prima in de magnetron.
Als je ingemaakte stemgember hebt (in siroop) houd er dan wel rekening mee dat er veel suiker zit in deze siroop dus als je dit iets langer dan kort verwarmt dat het dan goed mogelijk is dat de suiker hard wordt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
juist dat extra commentaar over de siroop geeft kwaliteit aan het totale antwoord.
bedankt
Hans de Jong

Andere antwoorden (1)

Ja, je kunt stemgember zowel in de magnetron als in een pannetje verwarmen.