Een kaasbroodje eet je nooit koud. Dat is niet lekker en je mist de herkenbare geur van de combinatie van het verse bladerdeeg en de kaas.
Opwarmen:
Zet de oven op 150-175 graden en leg de kaasbroodjes er circa 6-8 minuten in. Dan is de korst lekker krokant en de kaas (lauw)warm.

Magnetron:
Nooit de magnetron gebruiken, want dan worden de broodjes slap.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

10 minuten in een voorverwarmde oven op 200graden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Dat is veel te lang op die temp voor een broodje dat al gaar is. Ik doe ze zelf maximaal 5 minuten (als de oven is voorverwarmd) Maar meestal 3 minuten ook op 200