Welke eigenschappen heeft een goede staafmixer?

Straks ga ik mijn eerste staafmixer kopen.
Waar moet ik volgens jou op letten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.4K

Het beste antwoord

Een sterke moter, scherpe mesjes, goed schoon te houden, als je een combi hebt waar je meerdere onderdelen op kunt zetten moet de bevestiging van de onderdelen op elkaar goed stevig zijn. Als je een eenvoudige staafmixer wil om te pureren, voldoet een goedkoop modelletje zonder toeters en bellen, hoe minder tierelantijnen, des te minder kan er stuk. Als je er ook mee gaat mixen en hakken kun je beter een wat duurdere kopen.(Ik heb pas nog een kerstpakket-exemplaar weg moeten gooien, die kon niet tegen echt hakwerk en de opzetstukken vielen er af).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

afneembare voet:
variabele snelheid:
je hebt er ook waar een kom bijzit waarmee je kunt kloppen, mengen, roeren, vermalen, mixen, pureren, hakken, snijden

Toegevoegd na 36 seconden:
is hij makelijk schoon te maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, hij moet makkelijk schoon te maken zijn! Erg belangrijk!
Volgens kieskeurig.nl de Braun MR 6550 M FP

Toegevoegd na 18 minuten:
En dit is een complete machine met alle randapparatuur. Eigelijk dus een keukenmachine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens had ik een soort ijzeren staafmixer, die gaf soms precies een stof af. Ik prefereer dus een eenvoudige plastieke .... ook kan die in de vaatwasmachine.
14 jaar geleden
Hij moet hanteerbaar zijn. Probeer voor jezelf in de winkel al, of hij goed in de hand ligt.

Makkelijk schoon te maken. Hoge snelheid!!

Die van de Tefal is betaalbaar en heel goed. Er zit ook een beker bij, voor als je shakes wilt maken. Bovendien kun je hem ook gebruiken voor de tefal keukenmachine, ze zijn allemaal op elkaar afgestemd. (mocht je in de toekomst willen uitbreiden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HEt ligt eraan wat je ermee wilt doen, ik heb voorkeur voor een metalen voet, omdat deze ook in hete vloeistoffen kan.