Pannekoek rose/rood kleuren

Hoe kan ik een pannekoek rood/rose kleuren? Ik heb wel groene kleurstof (van de toko) maar dat kleurt niet zo lekker met de frambosen die ik bij het toetje wil gebruiken!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig idee!

Antwoorden (7)

Doe wat bietensap door het beslag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zo goed als dat je groene kleurstof kan kopen kan je ook rode en roze kleurstof kopen.
Kijk maar op de patisserieafdeling van de supermarkt bij dr Oetker, vroeger Baukje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vloeibare kleurstof van natuurlijke oorsprong die kleur geven aan je taart, vulling, dessert, etcetera.
Deze kleurstof kun je kopen bij winkels met taartdecoratiematerialen, maar ook online bij bijv. http://www.grandefinale.eu/gf06/shop/catalog/product_info.php?products_id=281

Zelf gebruik ik deze kleurstoffen om 'eetbare klei' te maken voor zeer jonge kinderen.
De kleurstof is zeer geconcerteerd en je hebt maar een paar druppeltjes nodig om een pond beslag kleur te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rozebotteljam werkt ook goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bessensap erdoor doen. Gebruik ik ook voor (roze) Haagse bluf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwarte bessensap door het beslag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi, Ga naar de winkel en koop wat je nodig hebt. Bessensap of een vulmiddel.