teveel zwarte peper in een gerecht van kip en perzikken, wat doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
1.7K
SimonV
10 jaar geleden
Een lepel honing schijnt wonderen te doen. http://www.2x2.nl/praat-mee/onderwerp/72456/te-veel-peper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en anders doen wij nog wel eens een schepje suiker in het gerecht (perziken zijn al zoet dus de smaak verknal je er in dit geval waarschijnlijk niet mee ;) )
Reddie
10 jaar geleden
Meer kip en perziken toevoegen. En wat je over hebt naar mij sturen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Reddie een brede lach om je laatste zin!

Het beste antwoord

Als je uitgeschoten bent met de peper kan je het er niet meer uithalen, maar een lepel honing door je gerecht doet dan wonderen, het erge hete is er dan vanaf.