Waarvan is het zogenaamde eetbaar papier gemaakt?

Toch niet van echt papier mag ik hopen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
8.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ouwel

Het beste antwoord

Dat papier heet ouwel. Is gemaakt van gebakken bloem

Toegevoegd na 4 minuten:
Aardappelzetmeel, water en olie

Toegevoegd na 11 minuten:
Tenzij je die rondjes bedoeld, die heten hosties
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog nooit een hostie gezien, omdat ik homo ben, maag de bisschop en de pater bepalen of ik de sacramenten mag ontvangen. Ik dacht dat katholieken altijd zeiden dat hun god dat bepaalde, maar dat is dus niet zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook nog nooit een hostie gezien Ech. Ik bedenk me dat ik dat ook helemaal niet erg vind. Bij zo'n kerk die mensen uitsluit zou ik ook niet willen horen. God sluit geen mensen uit, dat is zeker.

Andere antwoorden (4)

Zetmeel, Plantaardige olie, Acesulfaam-K (E950), Aroma, E120 (Cochenille), E160a (Caroteen)

Geen echt papier dus ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van kokos of rijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Kokosbrood is "het" karton van het eetpapier;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht ook van rijst. Ik begrijp de min niet. Van mij een plus.
Eetbaar papier wordt ook ouwel genoemd. Naast aardappelzetmeel bestaat ouwel uit water en plantaardige olie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denkt dat hoofdproduckt toch het suiker is.