waar koop je de kleine uitjes voor een boeuf bourguignon?

in bijna alle recepten staan kleine uitjes vermeld, maar waar koop je die

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
30.7K

Het beste antwoord

Op de markt, of in grote supermarkten. En als ze geen kleine uitjes hebben kan je ook sjalotten nemen.
Amadea
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Graag toelichten waarom je een negatieve duim geeft!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is het juiste antwoord! Veelal worden sjalotten gebruikt! Ik gebruik ze zelf ook! Verkrijgbaar in iedere supermarkt!
Daarnaast zijn uien in allerlei maten verkrijgbaar bij de supermarkt! Beetje gekke vraag dit ook!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb sjalotten gebruikt en ging idd prima

Andere antwoorden (3)

Die koop je op de markt, daar zijn verschiillende soorten maten uien te koop.

Hieronder deze site nog een lekker recept!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je voor het bijgeleverde recept. ga ik zeker ook eens proberen
De laatste jaren zie ik die uitjes( diameter < 2 cm) weleens bij de Dekamarkt en bij de Makro voedselafdeling.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet niet of je vlak bij Belgie woont daar verkopen ze verse zilveruitjes in de Carrefour
Kleine uitjes vind je nu bij Turkse groenteboeren /supermarkten
en soms zie je ze ook op de markt.
soms hebben de supermarkten Cocktailuitjes die zijn iets groter dan de verse zilveruitjes
als ik ze niet kan vinden gebruikte ik zoet-zure zilveruitjes uit een pot.
Goed afspoelen in een vergiet onder koud stromend water en goed uit laten lekken.