Mag je diepvriesspinazie opnieuw invriezen?

Dat je spinazie wel degelijk opnieuw mag opwarmen dat weet ik inmiddels. Wat ik niet weet is of je overgebleven porties mag invriezen? Het gaat om spinazie die al bereid is, bijvoorbeeld in een ovenschotel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
12.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij doen dat wel ook met lasagne enzo en dat gaat prima , opwarmen wanneer je d'r zin in hebt en smaakt net als de 1e keer

Antwoorden (1)

Als je een diepgevroren product laat ontdooien mag je dat NA bereiding terug invriezen.
Een NIET bereidt of gekookt product mag je NIET terug invriezen.
Dit geldt voor alle etenswaren, of het nu vis, vlees groenten of iets anders betreft.