ja je kan ze wel invriezen .maar je kan ze als ze afgekoeld zijn ook luchtdicht bewaren
.Als je wilt kun je ook een deel van het deeg tot koekjes verwerken en ze dan ongebakken invriezen,
houdt ze dan gescheiden met een vierkantje bakpapier dat aan alle kanten van het koekje een
centimeter of 2 uitsteekt
dan kun je ze zo uit de diepvries in een niet voorverwarmde oven op de bakplaat leggen en in ongeveer 20 minuten bakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan als ze afgekoeld zijn, maar hoeft niet