Is wijnsteenbakpoeder ook in grotere verpakking verkrijgbaar?

Het grootste is tot nu toe een potje van 100 gram.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je dat moet vragen aan een biologische bakker, die werken daarmee, dus zullen wel weten waar je dat kunt kopen, of misschien willen zij je zelfs een grotere hoeveelheid verkopen.

Antwoorden (1)

Op alle sites zie je 100 grams verpakkingen waarschijnlijk omdat je elke keer er zo weinig van nodig hebt en grotere verpakkingen commercieel niet aantrekkelijk zijn. Ik heb geen site gevonden waar ze grotere verpakkingen hebben. Je kunt natuurlijk wel meerdere verpakkingen tegelijk kopen. Vaak worden spullen in kleine verpakkingen gedaan zodat ze bij normaal verbruik niet te lang open zijn omdat de stoffen b.v. hygroscopisch zijn of na een tijdje bederven.