Weet iemand waar je (de Franse) T45 en T55 (tarwe)bloem kunt kopen?

Ik heb ze nodig voor een recept... Maar ik kan ze nergens vinden. Weet iemand waar ik ze kan halen? Online of in de winkel? Zolang het maar in Nederland is. ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
8.4K

Antwoorden (1)

Hoop dat je hier iets aan hebt
het type 45 wordt ook wel ook ' patentbloem' genoemd in vrijwel alle supermarkten verkrijgbaar en is bedoeld voor fijn gebak en cake.
Verder komt bloem van het type 45 veel voor (in mixen) voor fijn gebak en cakemeel.

De 'gewone' tarwebloem in de supermarkt is van het type 55.