wat is het verschil in calorieen tussen een hamburgur uit de pan of onder de grill?

Een vriendin bakt de hamburgers altijd in de koekenpan met een beetje boter, ik leg ze in de oven onder de grill. Dat zou moeten schelen in vet, maar hoe veel?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik wil dan graag ook weten hoeveel vet er onder de grill uitloopt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
Ritsuka
10 jaar geleden
Vet is niet per se slecht, met methode 2 worden ze wat droog denk ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Valt wel mee, vind ik

Het beste antwoord

Er van uitgaande dat er ongeveer 15 gram margarine gebruikt wordt, scheelt dit 107 kcal per keer dat je hamburgers klaarmaakt.