Hoe kom ik aan een recept uit Delicious van vorig jaar zomer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (2)

Op de site staan veel recepten, ook oudere.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij ons ligt die in de bieb. Je kunt hem reserveren of als je geluk hebt ligt dat nummer er gewoon. Als je geen lid bent kun je wel langs gaan om te kijken of ze hem voor je hebben.

Toegevoegd na 39 seconden:
Inkijken en kopiëren kan tegen kopieerkosten, daarvoor hoef je dus geen lid te zijn. Om te reserveren moet je wel lid zijn en dan kost het meestal 50 cent maar misschien ken je iemand die lid is.