Ik neem aan dat je geen spreekwoordelijke rapen bedoelt? :)

Probeer dit recept eens, wedden dat je ze gaar krijgt? :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een daadwerkelijke "rapen recept" antwoord had ik niet verwacht en is de reden om dit het betere antwoord te vinden.

Andere antwoorden (10)

Ik denk dat ze dan toch gewoon nog wat langer door moeten koken. Dan krijg je ze uiteindelijk wel gaar lijkt me..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rauwe bonen eten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga je nu echt serieus alle spreekwoorden af? Dat raakt kant noch wal toch? Ik bedoel eigenlijk, dat zet geen zoden aan de dijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beetje zout toevoegen. Zout zorgt dat het kookpunt wat hoger komt te liggen. En zout maakt de cel wanden wat kwetsbaarder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Belachelijke vragen op goeievraag.nl gaan stellen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je honger gaan stillen bij een frituur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan heb je de poppen pas echt aan het dansen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan laat je ze aanbranden en roept: En nu zijn de rapen gaar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat zijn rapen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beter je best doen.