Waar koop je melkpoeder?

Voor het bakken van sommige broodjes heb je melkpoeder nodig.
Dus niet van die poeder die gemaakt is voor in de koffie (creamer), maar echt gewoon melk in poedervorm. Weet iemand waar je die kan kopen? Ik heb al bij veel supermarkten gekeken maar ik kan het daar niet vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
7.8K

Antwoorden (1)

Het is wél te vinden in supermarkten. Bij de houdbare zuivelproducten. Behalve pakken chocomel en flessen koffiemelk staan daar namelijk ook gele doosjes met de naam Elk. Dat is magere melkpoeder.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of bij de indische afdeling staat het ook vaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://preppers.nl/forum/threads/1685-Review-poedermelk-melkpoeder-instant-melk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het verschilt echt per winkel, blijkbaar. In ons dorp had de Jumbo (een grote!) het bijvoorbeeld niet. De AH ook niet.
Bij de Jumbo in een ander dorp hadden ze het opeens wel. Gevonden dus.