Waar kan ik loempiadeeg kopen? Ik bedoel dan niet voor kleine Vietnamese loempia's, maar voor de "grote"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
6.3K

Antwoorden (3)

Loempiadeeg is dikker dan filodeeg (voor kleine loempia's) en is te koop in een oosterse supermarkt (toko).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die vellen van 21x21cm kan je kopen bij de Vomar, Dekamarkt en sommige AH-filialen. Ze liggen in het vriesvak.
Je kunt ze meerdere keren ontdooien als je ze goed verpakt in de vriezer zodat ze niet uitdrogen. Deze doen het ook goed in de oven (scheelt weer frituren).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja je kan ze bij alle supermarkten kopen ! in het friesgedeelte