Voor mijn vriendin op Bonaire zoek ik Órange Blossom water en Rose water. Wie weet waar te koop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Het beste antwoord

In elke zichzelf respecterende winkel waar bakbenodigdheden verkocht worden kan je dit normaal gesproken vinden.
Ook in verschillende supermarkten bij de afdeling bakbenodigdheden, meestal in dezelfde rayon waar de vanillestokjes enzomeer te vinden zijn.
Op de flesjes oranjebloesemwater staat soms ook Fleur d'oranger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In welke supermarkt heb jij oranjebloesemwater en rozenwater gezien dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Carrefour
Colruyt
AVEVE
Sporadisch bij Lidl
Spar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dacht al, heb ze nooit zien liggen in een Nederlandse supermarkt.

Andere antwoorden (4)

In een Turkse- en/of Marokkaanse toko vind je ze gegarendeerd. Zij gebruiken het heel vaak in gebak.
Rozenwater is vaak ook in een goed gesorteerde drogist te vinden die vaak ook wel Oranje bloesem water hebben.

Toegevoegd na 33 seconden:
corr; gegarandeerd.
amc
11 jaar geleden
http://www.drankgigant.nl/orangeblossom ook hier te koop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rozenwater vindt je in een reformwinkel zoals Erica of Bouwman van Bergen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rozenwater zag ik zelfs bij Xenos. Die hebben een behoorlijke bak-afdeling tegenwoordig.

Succes!