ik heb maandag 12 nov videevulling gekocht met vervaldatum 15 nov en onmiddellijk in de diepvries gedaan, hoelang blijft dit dan nog goed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
Antoni
11 jaar geleden
Wat is videevulling?
Antoni
11 jaar geleden
Ik ben er al achter! Ik denk dat het een Belgisch of Limburgs woord is. In Nederland worden videe's pasteitjes genoemd. Het zijn toch van die kleine ronde bakjes van bladerdeeg?

Antwoorden (2)

Dit blijft zo'n drie maanden goed.
fremar
11 jaar geleden
dit kan je 3 maanden bewaren in de vriezer ,alleen moet je het terug indikken want anders is het waterig