Hoe lang en hoeveel graden moet een tortilla in de oven?

Vanmiddag een tortilla gehaalt bij de slager. Helemaal vergeten hoe lang deze in de oven moet en op hoeveel graden. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
10.9K

Het beste antwoord

In een voorverwarmde oven op 220C in ca. 5 minuten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik doe ze altijd in een droge koekenpan op hoog vuur. Even flink ronddraaien met de pan (als met een pannenkoek) en je hebt ze lekker warm en rolbaar ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O, ik dacht dat ik hem al verwijderd had, want ik bedacht me na het plaatsen pas dat je wel eens gevuld en al kon bedoelen, en dan gaat die koekenpan niet op natuurlijk ;-)
7 minuten bij 200 graden, volgens mijn visboer...