hoe kan ik zelf gemaakte loempia het beste invriezen ? gebakken of juist niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
27.3K

Het beste antwoord

Je kunt ze ongebakken invriezen, verpak ze dan wel apart in aluminiumfolie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel erg bedankt voor de antwoorden

Andere antwoorden (2)

ongebakken, als je ze gebakken invriest, moeten ze daarna toch weer opgewarmd worden, en dat is een stuk lastiger, want dan wordt de korst waarschijnlijk te hard als je ze weer in de olie doet, en te slap als je het in de magnetron probeert
anneliez
11 jaar geleden
Je kunt ze ongebakken invriezen, als je er dan maar wel een velletje bakpapier of alufolie tussen legt, zodat ze niet aan elkaar gaan plakken. Zorg dat ze niet te strak tegen elkaar aanliggen.
Je kunt de loempia's ook eerst licht voorfrituren en dan invriezen. Niet helemaal afbakken, want dan worden ze minder sappig en het deeg te hard.
amc